میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

گردش مالی 305 میلیاردی بخش تکثیر و پرورش میگو

شیلات هرمزگان و گردش مالی 305 میلیاردی بخش تکثیر و پرورش میگو در سال91

به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران، معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان از گردش مالی 305 میلیاردی دو بخش تکثیر و پرورش میگو شیلات استان در سال 91 خبر داد.

علی کریمی با اشاره به اهمیت بالای صنعت تکثیر و پرورش میگو در چرخه اقتصادی کشور افزود:صادرات میگوی پرورشی تولیدی در استان هرمزگان به کشور های  امارات عربی، اسپانبا،مصر، ویتنام و... نقش به سزایی در ارز آوری داشته است.

وی با بیان این که استان هرمزگان بافعالیت  98  مزرعه پرورش میگو و 9 مرکز تکثیر میگو در سال گذشته توانسته رشد 7/18 درصدی در سال 91 نسبت به سال 90 داشته باشد اظهار داشت: در سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده شاهد ارتقای این رقم خواهیم بود.

کریمی گفت:در زمینه فرآوری میگو نیز استان هرمزگان با 17 کارخانه فرآوری میگو در جایگاه مطلوبی قرار دارد و صنایع فراوری میگو در مسیر ارتقای خوبی قرار دارند.

معاون آبزی پروری اداره کل  شیلات هرمزگان افزود: اداره کل شیلات هرمزگان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنایع شیلاتی به ویژه آبزی پروی استقبال می کند و  متقاضیان فعالیت در این عرصه می توانند از تسهیلات بانکی نیز بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:متقاضیان تسهیلات برای سرمایه گذاری در صنعت آبزی پروری پس از بررسی درخواست آنها،ظرفیت سنجی ،صدرور مجوز های لازم و ارائه طرح خود جهت دریافت تسهیلات اعتباری به بانک ها معرفی می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد