میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

آمادگی اداره کل شیلات هرمزگان برای جذب سرمایه گذاران صنعت پرورش میگو

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان از آمادگی این اداره کل برای جذب سرمایه گذاران صنعت پرورش میگو خبر داد

علی کریمی با بیان اینکه شیلات هرمزگان آماده جذب سرمایه گذاران صنعت تکثیر و پرورش میگو است، عنوان کرد: اداره کل شیلات هرمزگان برای توسعه فعالیتهای آبزی پروری با توجه به تنوع فرصت های سرمایه گذاری در فعالیت پرورش میگو  و انگیزه‌  ایجاد شده در جذب سرمایه گذاران  آماده هرنوع همکاری وجذب سرمایه گذاران  بخش خصوصی و تعاونی  برای توسعه  صنعت تکثیر و پرورش میگو  است.

 وی تصریح کرد: هرمزگان دارای ظرفیت های زیادی در زمینه پرورش و تکثیرمیگواست که تنها بخشی از آن به مرحله اجرا درآمده است و توجه و سرمایه گذاری دراین زمینه می تواند تحولات اقتصادی عظیم و سورمندی را  دراین صنعت به وجود آورد.

 وی ایجاد طرح های پرورش میگوی مولد یا مادر و تخم گذار که اصلی ترین و حلقه بنیادی پرورش میگو برای تامین بچه میگوی مورد نیاز مزارع پرورش میگو به ویژه تولید میگو مولد عاری از بیماری و مقاوم  به بیماری  که در سطح جهان به spf شناخته می شود را از جمله فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری در این بخش خواند.

 معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان همچنین تولید بیوماس و سیست آرتمیا که  در آبهای شور و زمین های بلااستفاده در مناطق غیر ساحلی قابل تولید است و  کاربرد بسیاری در تغذیه میگو در مرحله لاروی دارد را از دیگر فرصت های مهم سرمایه گذاری در این بخش خواند.

 کریمی اظهار داشت: تولید کرم خونی که در تعذیه میگو ی مولد مورد استفاده قرار میگیرد از جمله فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت تکثیر و پرورش میگو است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان سرمایه گذار دارای توانایی مالی و فنی می توانند طرح خود را به اداره کل شیلات ارئه کنند تا پس  از بررسی درخواست آنها و  ظرفیت سنجی، جهت صدور مجوزهای لازم اقدام شود

منبع : خبرگزاری مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد