میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل شیلات هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی

مدیر کل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل شیلات هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان با هدف تروج و گسترش فعالیتهای آبزی پروری و تولید آبزیان توام با ایجاد خود اتکایی و افزایش سلامت و عزت نفس خانواده های نیازمند استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خلیج فارس، قدرت میرزاده با اشاره به  سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: این تفاهمنامه با عنایت به مفاد قانون پنجم توسعه، به ویژه ماده 80 آن در رابطه با اشتغال پایدار،توسعه کار آفرینی،توسعه مشاغل نو با بهره گیری از ظرفیت های صنایع شیلاتی و آبزی پروی استان هرمزگان و با همکاری شیلات  و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد گردیده است.

وی در ادامه فراهم ساختن فرصت مناسب برای اشتغال جامعه مدد جویی مستعد به ویژه فارغ التحصیلان رشته شیلات و همچنین ترویج و گسترش فعالیت های آبزی پروری و افزیش تولید آبزیان به منظور تامیین نیازهای غذایی جامعه را از اهم اهداف انعقاد این تفاهم نامه خواند.

میرزاده فراهم نمودن فرصت مناسب برای اشتغال جامعه مددجویی مستعد و علاقه مند به فعالیت در بخش صنایع شیلاتی و تکثیر و پرورش آبزیان و بهره گیری مطلوب تر از ظرفیت ها،امکانات و توانمندی های بالقوه موجود در استان در زمینه آبزی پروری و صنایع کوچک شیلاتی(خانگی) را از دیگر اهداف این تعهد نامه خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان همکاری در اختصاص و واگذاری اراضی مناسب و مستعد پرورش آبزیان، تسهیل و تسریع در اعطای مجوز های لازم در زمینه فعالیتهای شیلاتی و آبزی پروری به درخواست های ارئه شده از سوی مددجویان و فرزندان آنها،همکاری در زمینه ارائه خدمات فنی،مشاوره ای و راهنمایی های لازم در قبل،حین و بعد اجرا و همکاری و راهنمایی در جهت تهیه نهاده های لازم را از اهم تعهدات شیلات هرمزگان این تفاهم نامه مشترک خواند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان   نیز همکاری در برگزاری جلسات آموزشی و ترویجی ویژه مددجویان،شناسای ممدجویان و فرزندان واجد شرایط وتامین تسهیلات لازم جهت اجرای طرح های مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اولویت صنایع شیلاتی و آبزی پروی را از اهم تعهدات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این تفاهم نامه خواند.

مرتضی موسلی افزود در این تفاهم نامه معاونت اشتغال و خودکفایی به نمایندگی کمیته امداد استان و معاونت آبزی پروی به نمایندگی از شیلات هرمزگان مسئولیت پیگیری و اجرای تعهدات ذکر شده در تفاهم نامه را بر عهد دارند.

گفتنی است این تفاهم نامه در 8 ماده و 20بند در دونسخه ظهر امروز از سوی مدیر کل شیلات هرمزگان و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا و مبادله شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد