میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

پرورش ماهیان دریایی در قفس

تکثیر و پرورش ماهی دریایی، لقمه پر سود و آماده شیلات برای بخش خصوصی

۱۳۹۲ یکشنبه ۱۳ مرداد ساعت 18:23

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از صنعت تکثیرو پرورش ماهیان دریایی به عنوان صنعتی اشتغال زا، پر سود و ارز آور یاد کرد.
به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان،علی کریمی گفت در طی چند سال اخیر و باتوجه به نیاز بازار و ذخایر آبزیان دریا شیلات هرمزگان فعالیت های چشم گیری در رابطه با راه اندازی مراکز تکثیر و همچنین پرورش ماهیان دریایی انجام داده است که راه اندازی مرکز تکثیر ماهیان دریایی کلاهی از مهمترین این اقدامات بوده است.
وی مرکز تولید بچه ماهی کلاهی که با هزینه 4میلیارد ریالی و از محل اعتبارات دولتی راه اندازی شد توانست با تولید 100هزار قطعه بچه ماهی و همچنین اشتغال زایی 30 نفر به صورت مستقیم توجیه اقتصادی خوبی را برای این صنعت از خود نشان دهد.
کریمی با بیان اینکه تکثیر و پرورش دو فعالیت لازم و مکمل همدیگر می باشند تصریح کرد :راه اندازی این مرکز یک کار لازم و زیر بنایی بخش پرورش ماهی در قفس است که تماما با استفاده از دانش روز و متخصصان بومی صورت گرفت.
معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان ابراز داشت: شیلات هرمزگان با توجه به سود آوری این صنعت و همچنین اثبات شدن این مهم طی فعالیت های انجام شده از بخش خصوصی جهت سرمایه گزاری در این صنعت نوپا دعوت به عمل می آورد.
وی اظافه کرد شرکت ها و اشخاص سرمایه گذار داوطلب می توانند با مراجعه به اداراه شیلات هرمزگان،اداره توسعه آبزیان دریایی نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.
علی کریمی سرمایه گذاران این بخش پس از تایید اداره شیلات هرمزگان جهت اخذ تسهیلات کمکی به بانک ها معرفی میشوند و می توانند از حمایت کارشناسی و تخصصی شیلات هرمزگان نیز بهره مند شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد