میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

شادروان جهانگیر بهر بر


 

حتما" خیلی از مدیران مراکز تکثیر میگو و پرورش دهندگان  ایشان را به یاد داشته باشند که در اوایل فعالیت تجاری مراکز تکثر میگو و زمانی که گونه ایندیکوس تنها ترین گونه پرورشی ایران بود و زیستگاه آن آبهای شهرستان جاسک بود گروهی ایجاد شده بود تا مولد مراکز تکثیر  استانهای هرمزگان و بوشهر و خوزستان تامین شود این اکیپ پر تلاش ناخدایش شادروان مختار قنبری بود  و شادروان بهره بر آنقدر سخت کوش بود تا بتواند با چارتر هواپیما و کامیون مولد را به استانها برساند  و چه مدیریتی داشت  در همکاری با گروه به سرپرستی مهندس یاسایی . چندین سال بود وقتی که درگیر بیماری بود از این استان رفت دیگر ایشان را ندیدم . خدایش بیامرزد و روحش شاد

جهانگیر بهره بر رئیس اسبق اداره شیلات جاسک پس از سال ها مبارزه با بیماری صعب العلاج به معبود خویش پیوستشیلات ایران یکی از خدمتگزاران پرتلاش خود را از دست داد به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران جهانگیر بهره بر رئیس اداره شیلات جاسک پس از سال ها مبارزه با بیماری صعب العلاج به معبود خویش پیوست .

مرحوم جهانگیر بهره بر از محبوبیت خاصی در بین همکاران شیلاتی و مردم منطقه برخوردار بود و با سال ها تلاش و جهاد در زمینه آبزی پروری به ویژه پرورش میگو، صید و صیادی و صنایع شیلاتی یار و مددکار شاغلان حرف شیلاتی در این منطقه محروم بود.

مردم داری، امانتداری ، تسلط به دو زبان انگلیسی و اردو و گذراندن دوره های تخصصی دریایی در کشورهای اروپایی و ایالات متحده از وی خدمتگزاری مسلط به علوم و فنون دریایی و شیلاتی ساخته بود .

مرحوم بهره بر روز عید سعید غدیر ساعت 16 در بیمارستانی در تهران دعوت حق را لبیک گفت وی در هنگام فوت 65 سال داشت و از وی چهار فرزند دختر به جای مانده است .

در خرداد ماه سال جاری دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در جلسه معاونین و مدیران شیلات ایران طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر با حضور ایشان از خدمات سی و چند ساله شادروان بهره بر قدردانی نمود.  درگذشت این یار پرتلاش شیلات ایران را تسلیت عرض نموده و آمرزش الهی برای مرحوم و صبر و شکیبایی برای کلیه بازماندگان به ویژه همسر و چهارفرزند را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد