میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

ثبت رکورد جدید پروش میگو در هرمزگان


ثبت رکورد جدید پروش میگو در هرمزگان و کشور// برداشت بالغ بر 10 تن 600کیلوگرم میگوی پرورشی در هرهکتار

مدیر کل شیلات هرمزگان ار برداشت بالغ بر 10 تن 600کیلو گرم میگوی پرورشی در سطح یکی از مزارع سایت پرورش میگوی مقام هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،سید پرویز محبی با بیان اینکه میزان متوسط تولید در کشور دو تن و 600کیلوگرم در هر هکتار است گفت:خوشبختانه پرورش دهندگان هرمزگانی توانسته اند در سطح یکی از مزراع استان  این میزان را به ده تن و 600 کیلوگرم برسانند.

وی  استفاده از غذاهای استاندارد و مرغوب،تجهیز مزارع به سیستم هواده ، بهبود و ارتقای مدیرت و کارشناسی تولید میگو را از اهم دلایل افزایش تولید در هکتار میگو در این مزارع خواند.

محبی با اشاره به اینکه گونه استفاده شده در این مزاع میگو وانامی است گفت: برای اولین بار در استان و کشور به این میزان از تولید میگو در هکتار رسیده ایم که از این جهت ثبت رکوردی جدید برای استان و کشور محسوب می شود.

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود سال گذشته میزان تولید در هکتار این مزارع حداکثر سه تن بوده است.

سید پرویز محبی با بیان اینکه امسال دوهزار و 126 هکتار از مزارع استان زیر کشت میگو رفته است گفت: تاکنون از 560  هکتار مزارع استان بالغ بر 1350 تن میگو  برداشت شده است .

وی با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود چهار هزار و 700تن میگو از سطح مزارع پرورش میگوی استان برداشت شود خاطر نشان شد برداشت میگو از مزارع پورش میگو استان  تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد