میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

تسهیلات ویژه مکانیزاسیون مزارع آبزی پروری


مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد:

برخورداری آبزی پروران از تسهیلات ویژه مکانیزاسیون مزارع آبزی پروری

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: آبزی پروران از تسهیلات ویژه مکانیزاسیون مزارع آبزی پروری در هرمزگان در راستای اهداف بکارگیری روش های نوین در آبزی پروری به ویژه خرید تجهیزات و دستگاههای هوادهی و غذاپاش برخوردار می شوند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مهندس سید پرویز محبی با بیان این که طی سال های اخیر  استفاده از این تجهیزات در مزارع میگو در افزایش راندمان کار موثر بوده است گفت: با پیگیری انجام شده در اداره کل شیلات هرمزگان این مهم در حال توسعه و ترویج بیش از پیش است.

وی بالا بردن میزان تولید میگو در واحد سطح، بهبود کیفیت محصول، افزایش میانگین وزن میگو، کاهش هزینه های آماده سازی در دوره های بعدی پرورش میگو  و  امکان مقابله با نقاط بحرانی از طریق افزایش میانگین میزان اکسیژن در استخر از اهم مزایای استفاده از این تجهیزات خواند.

محبی پایداری تولید، سودآوری برای تولید کننده از طریق کاهش هزینه تولید، مقاوم نمودن میگو در مقابل بیماریها و جلوگیری از ورود استرس های محیطی به میگو، از بین بردن لایه بندی شوری و دما در آب استخر پرورش میگو و بهبود ضریب تبدیل غذایی و ...را از دیگر مزایای مهم استفاده از این تجهیزات خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: انواع دستگاه های هواده استاندارد و مورد تایید، انواع دستگاه های غذاپاش خودکار،دستگاه های ثبت اطلاعات فیزیکی و شیمیایی آب استخرهای پرورش میگو و قفس های پرورش ماهی،سیستم مخلوط کننده آب و اکسیژن مراکز تکثیر آبزیان از عمده تجهیزاتی است که شامل دریافت تسهیلات می گردد.

محبی با بیان اینکه مهلت جذب این تسهیلات برای آبزی پروران تا پایان سال جاری است از  آبزی پروان  خواست تا هرچه سریعتر پس از مشخص نمودن نوع تجهیزاتی که در مزارع خود می خواهند استفاده کنند به معاونت آبزی پروری شیلات هرمزگان مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان شد: این تسهیلات با سود 17 درصد و باز پرداخت 5 ساله در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد