میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی
میگو پروران

میگو پروران

در زمینه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی- وب نگار تخصصی علی کریمی

برای شناخت بیماری ها از رو ی شواهد ظاهری تصاویر ، از وبلاگ آبزیستان که اشاره کرده بودم  دو مطلب توپ داشت این هم یکی دیگش برای استفاده شما عزیزان :


بعد از چند سال مداوم مولد سازی میگو در تأسیسات مولد سازی داخلی که سطح بیوسکوریتی اونا خیلی تعریفی نیست و بالا رفتن ضریب هم خونی مولدین ، شاید وقت اون رسیده که دیگه خودمون رو گول نزنیم و به برخی شواهد در استخر های پرورش مولد دقت بیشتری کنیم .البته "حفظ منافع و مصالح ملی " و " لزوم آبروداری برای کشور " در مجامع بین المللی خودش حرفیه ولی باید هم ترسید که یه وقت تکرار این شعائر مقبول بی هوا منجر به انقراض پرورش میگوی کشور نشه :

پرورش دهنده عزیز مولد میگو! اگه چنین میگوهایی در بین مولدین دیدی میتونه نشونه IMNV باشه.

 

و اگر چنین مواردی در استخرهاتون مشاهده شد ، در کنار حفظ مصالح ملی و آبرو داری ، به IHHNV هم فکر کن ، ضرر نمی کنی :

البته خود من هم همین بی خیالی رو دارم ، بارها خانواده تذکر می دن که برو خودت رو چکاپ کن ،اما  من که خودم می دونم بدنم کاشانه درده ، می گم فوقش دکتر می خواد بگه با این اوضاعی که داری به زنده موندنت امیدی نیست !!خوب این که معلومه برادر!! دیگه چی ؟ .... پس همه اش مصالح ملی هم نیس، بعضی وقتا واقعا چاره دیگه ای پیش روی آدم نمونده ... وگرنه هرکسی آدرس مطب رو داره...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد